loading...
TUTDES | کسب و کار اینترنتی
Admin بازدید : 105 1396/06/07 نظرات (0)

 

حتی اگر با مفهوم بهینه سازی سایت و جستجوگرها آشنا نباشید، دلیل نمی شود که آنها و تاثیرشان بر کسب و کار تان را نادیده بگیرید. سئو با اهمیت ترین و بهترین راه برای نمایش داده شدن سایت شما در نتایج بالاتر موتورهای جستجو است.

سئوی یک سایت راه ها و پارمترهای مختلفی دارد که اهمیت هر کدام از آنها بسته به نوع کسب و کار، سیاست کاری و همچنین مخاطبان آن تغییر می کند؛ به همین دلیل سئوی یک پایگاه اینترنتی برای صاحبان کسب وکار  می تواند بیش از حد گیج کننده و ترسناک باشد، وقتی که تمام جنبه ها مهم و حیاتی به نظر می رسند.

خبر خوب این است که توسعه دهندگان زیادی، افزونه هایی برای بهبود سئوی سایت وردپرسی شما ساخته اند تا بتوانید با آنها بر چالش بهینه سازی سایت وردپرسی خود برای موتورهای جستجوگری مثل گوگل و بینگ غلبه کنید یا حداقل کمک حالی مفید باشند.

با استفاده از این پلاگین ها دیگر لازم نیست یک متخصص همه کاره سئو باشید تا بتوانید رتبه سایت تان را در نتایج جستجوگرها بالاتر ببرید. همین که اطلاعاتی پایه ای مثل تولید محتوای با کیفیت و منظم، درج لینک های سالم و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را بدانید، تقریبا کافی است.

اگر می خواهید سایتی راه اندازی کنید یا راه اندازی کرده اید و هنوز از افزونه های سئو استفاده نمی کنید یا اعتقادی به آنها ندارید، بهتر است ابتدا یکی از افزونه هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را امتحان و تاثیر آن بر رتبه سایتتان مشاهده کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرد.

برای کمک به شما، 10 تا از برترین افزونه های سئو را در اینجا معرفی کرده ایم.

درباره ما
ما در سایت TutDes.Ir تلاش می کنیم با ارائه بهترین ابزارها و آموزش ها، به شما در کسب و کارتان کمک کنیم. اراده و تلاش ما نشانگر عزم جدی ماست. با هم بهترین هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟