loading...
TUTDES | کسب و کار اینترنتی
Admin بازدید : 104 1396/06/07 نظرات (0)

 

حتی اگر با مفهوم بهینه سازی سایت و جستجوگرها آشنا نباشید، دلیل نمی شود که آنها و تاثیرشان بر کسب و کار تان را نادیده بگیرید. سئو با اهمیت ترین و بهترین راه برای نمایش داده شدن سایت شما در نتایج بالاتر موتورهای جستجو است.

سئوی یک سایت راه ها و پارمترهای مختلفی دارد که اهمیت هر کدام از آنها بسته به نوع کسب و کار، سیاست کاری و همچنین مخاطبان آن تغییر می کند؛ به همین دلیل سئوی یک پایگاه اینترنتی برای صاحبان کسب وکار  می تواند بیش از حد گیج کننده و ترسناک باشد، وقتی که تمام جنبه ها مهم و حیاتی به نظر می رسند.

خبر خوب این است که توسعه دهندگان زیادی، افزونه هایی برای بهبود سئوی سایت وردپرسی شما ساخته اند تا بتوانید با آنها بر چالش بهینه سازی سایت وردپرسی خود برای موتورهای جستجوگری مثل گوگل و بینگ غلبه کنید یا حداقل کمک حالی مفید باشند.

با استفاده از این پلاگین ها دیگر لازم نیست یک متخصص همه کاره سئو باشید تا بتوانید رتبه سایت تان را در نتایج جستجوگرها بالاتر ببرید. همین که اطلاعاتی پایه ای مثل تولید محتوای با کیفیت و منظم، درج لینک های سالم و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را بدانید، تقریبا کافی است.

اگر می خواهید سایتی راه اندازی کنید یا راه اندازی کرده اید و هنوز از افزونه های سئو استفاده نمی کنید یا اعتقادی به آنها ندارید، بهتر است ابتدا یکی از افزونه هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را امتحان و تاثیر آن بر رتبه سایتتان مشاهده کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرد.

برای کمک به شما، 10 تا از برترین افزونه های سئو را در اینجا معرفی کرده ایم.

 

1 yoast seo

افزونه yoast Seo

 

تا این لحظه افزونه yoast seo بیش از 5 میلیون دانلود و امتیاز 4.5 از 5 از بیش از 14000 کاربر را دریافت کرده است. افزونه yoast seo  جامع ترین پلاگین برای بهبود رتبه سایت شما در وردپرس است. با ویژگی هایی که دارد سایت شما را از نظر seo برای موفقیت در کسب و کار بهینه می کند.

با استفاده از این پلاگین، می توانید به یک پست از وبلاگ تان کلماتی کلیدی اختصاص بدهید و بدین صورت فقط به استفاده از آنها در کل محتوا تمرکز کنید. همچنین این افزونه قسمتی دارد که به شما نشان می دهد پست نوشته شده شما چگونه در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده خواهد شد.

از دیگر ویژگی های این افزونه وردپرس قسمت آنالیز صفحه آن است که کلیدواژه های انتخابی شما در آن مکان جمع شده اند و به شما امکان می دهد از آنها در توضیحات متا، عنوان صفحه، زیر عنوان ها و تصاویر استفاده کنید و از پراکندگی در کلمات کلیدی دور بمانید.

 

از دیگر ویژگی های این افزونه همه کاره می توان به نقشه سایت پیشرفته اشاره کرد که می توانید به شادگی با یک کلیک آن را فعال کنید؛ بهینه سازی فیدخوان برای مبارزه با دیگر وب سایت ها با استفاده از محتوا و ناوبری برای پست ها و صفحات از دیگر ویژگی های خوب این افزونه است.

 

2- Seo Ultimate

 

 

SEO_Ultimate

 

SEO Ultimate موارد اساسی برای افزایش رتبه سایت شما در جستجوگرها را دارد، اما با بیست ماژول حرفه ای ترکیب شده است تا ابزاری قدرتمند در رقابت با رقبا باشد.

 

پلاگین SEO Ultimate ویژگی هایی مانند مانیتور لینک های خراب یا همان 404، ویرایشگر کلمات کلیدی، سفارشی سازی پیوندها، مدیریت نوفالوها، بازنویسی برچسب عنوان و ویژگی های دیگری است که باید بعد از نصب با آنها آشنا شوید.

 

3- WP Meta SEO

 

WP Meta SEO


اساس این افزونه بر جامعیت و خلاصه نویسی بنا نهاده شده است. داشبورد WP Meta SEO مروری دقیق و مختصر درباره بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو دارد و راهکارهایی برای بهبود سایت ارائه می دهد. شما امتیازی بصری از 100 دریافت می کنید و در اولین نگاه درصد بهینه بودن سایت خود را در می یابید.

 

از ویژگی های بارز این افزونه می توان به نوفالو کردن لینک های خارجی، اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی به صورت خودکار، ردیابی گوگل آنالیز و ردیابی اطلاعات و نمایش آمار در وردپرس، ویرایش انبوه لینک های متا و توضیحات، قابلیت تولید نقشه سایت با فرمت های XML و HTML هست.

 

4 All In One SEO Pack

 

افزونه سئوی وردپرس All In SEO Pack


یکی دیگر از بهترین پلاگین های سئو وردپرس، پلاگین All In One SEO Pack هستش که تا الان بیش از 3 میلیون نصب فعال داشته.

اگر چه ویژگی های آن مشابه افزونه سئوی Yoast است، اما ادعا می کند تنها افزونه ای است که با سایت های تجارت الکترونیک وردپرس ادغام می شود. همچنین یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن، تولید خودکار متاتگ ها و بهینه سازی عناوین برای رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجوست.

 

خبر خوب درباره این افزونه سئوی وردپرس این است که این افزونه پیچیدگی خاصی ندارد و بعد از نصب به خوبی کار می کند.

 

5 Squirrly SEO

 

افزونه سئوی وردپرسی Squirrly SEO


افزونه سئوی وردپرسی Squirrly SEO  افزونه ای است که محتوا را هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو بهبود می دهد. این پلاگین برای کاربران عادی ای است که چیزی از سئو نمی دانند.

توسط این افزونه، هنگام نوشتن مطلب توصیه های سئو با شاخص هایی سبز رنگ به شما سفارش می شود و به شما کمک می کند تا مطلب تان را بهینه سازی کنید.

 

ویژگی دیگر این افزونه تجزیه و تحلیل پست ها به صورت هفتگی است. اگر چیزی درباره سئو و بهینه سازی مطالب برای موتورهای جستجو نمی دانید، این افزونه برای شما ساخته شده است.

 

6 Premium SEO Pack

 

افزونه سئوی وردپرسی Premium SEO Pack


این افزونه سئوی وردپرس، جزو دسته افزونه های پریمیوم است، اما آنقدر کارایی و ویژگی های زیادی دارد که هزینه داده شده برای آن جبران می شود. از ویژگی های قابل توجه آن می توان به فشرده سازی فایل های استایل و جاوااسکریپت برای افزایش سرعت بارگزاری سایت، rich snippets یا همان جلب توجه کاربران در موتورهای جستجو با اضافه کردن ستاره، نقشه سایت برای ویدئوها و سئوی محلی اشاره کرد.

بهینه سازی دسته جمعی پست ها و صفحات وردپرس برای صرفه جویی در زمان، نقشه حرفه ای سایت، دریافت آمار google analytics و نمایش در پنل وردپرس، نظارت صفحات 404، تغییر مسیر صفحات 301، مشاهده رشد شما در شبکه های اجتماعی و بهینه سازی تصاویر سایت از دیگر ویژگی های شاخص این افزونه قدرتمند است.

 

این افزونه وردپرس دارای ویژگی ها و ماژول های دیگری هم هست که در این مقاله نمی گنجد.

 

 

7 wooCommerce All In One SEO Pack

 

 

افزونه سئوی ووکامرس WooCommerce All in one Seo pack

 

این افزونه برای فروشگاه های ووکامرس تهیه شده و کار آن به قطع بهینه سازی فروشگاه ووکامرسی شماست. این افزونه، یک ماژول جانبی برای افزونه سئوی وردپرس All In One SEO Pack است.

 

 

 

8 – SEOPressor

 

افزونه سئوی وردپرس SEOPressor


SEOPressor  یکی از ابزار های قوی در حوضه سئو سایت می باشد این افزونه سئو وردپرس به شما این امکان را می دهد تا صفحات،نوشته ها و.... را کنترل و بهترین محتوا را ایجاد کنید 

seopressor LSI suggestionIt نیز به شما این امکان را می دهد تا برای پست خود کلمات کلیدی مناسب را انتخاب و در نوشته خود قرار دهید .

همچنین این افزونه سئو دارای یک قسمت می باشد که صفحات شما را تجزیه و تحلیل میکند و  بر اساس نمره 100 یک نمره برای وب سایت شما تخصیص می دهد این نمره بستگی به استفاده شما از تگ های مهم مانند h1,h22,.... می باشد .

این افزونه هم چنین قابلیت ایجاد schema برای وب سایت شما را داراست .


  9 – SmartCrawl

 

افزونه سئوی وردپرس smartcrawl


افزونه خزنده هوشمند Smart Crawl باعث می شود مطالب و محتوای شما بسیار سریع در موتور های جستجو ایندکس شوند و آنها شما را پیدا کنند. در نتیجه شما یک قدم جلوتر خواهید بود. کافی است این افزونه را نصب کرده و تنظیمات آن را که آسان است انجام دهید و آن را به حال خودش رها کنید! این افزونه سازگاری خوبی با قالب وردپرس و افزونه وردپرس دارد و جای نگرانی در این رابطه نیست.

افزونه خزنده هوشمند Smart Crawl با چهار روش زیر باعث افزایش سرعت ایندکس محتوای شما می شوند :

·         نقشه سایت

در واقع به موتور جستجو می گویید که بیاید و شما را پیدا کند !

·         ادغام و استفاده از ابزار وبسایت قدرتمند MOZ

وبسایت MOZ رهبر سئوکاران جهان است و پیشنهاد خوبی است.

·         متا و عنوان ها

این ویژگی را می توانید کاملاً سفارشی سازی کنید.

·         لینک های اتوماتیک

کلمات کلیدی مورد نظر شما بطور خودکار لینک گذاری می شوند.

افزونه خزنده گوگل برای وردپرس

هر بروزرسانی که انجام دهید با ویژگی های جالب این افزونه به سرعت توسط موتور های جستجو مثل گوگل و بینگ ایندکس می شود و نقشه سایت شما نیز بهبود می یابد. ما این افزونه را به همه کاربران وردپرس کار پیشنهاد می کنیم و فقط کافی است آن را در کنار دیگر افزونه های خود داشته باشید تا تاثیر آن را کم کم و با تلاش روی محتوای خود ببینید. توجه داشته باشید که گوگل می گوید محتوا پادشاه است ! هر چه می توانید روی محتوای خود کار کنید.

 

10 – SEOWordPress

افزونه سئوی وردپرس SEOWordPress

"سئو وردپرس" افزونه نسبتا ساده ایست که برای ادغام ابزارهای Google Authorship و Google Analytics به وجود آمده است و جامعه کاربران مبتدی را هدف گرفته است. علاوه بر این اکثر ابزارهای اضافه کردن کلمات کلیدی، بهینه سازی متا، ساخت نقشه سایت، Breadcrumbs در این افزونه یافت می شوند که ساده هستند. این افزونه نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و بعد از نصب آماده به کار خواهد بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ما در سایت TutDes.Ir تلاش می کنیم با ارائه بهترین ابزارها و آموزش ها، به شما در کسب و کارتان کمک کنیم. اراده و تلاش ما نشانگر عزم جدی ماست. با هم بهترین هستیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟